سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

شک و سوء‌ظن، انگیزه مردی بود که پس از ازدواج با ۲ زن جوان، هر دوی آنها را به قتل رساند و اجسادشان را در بیابان رها کرد.

متهم

هرچند متهم تنها به يكي از قتل‌‌ها اعتراف كرده بود، اما آزمايش دي‌ان‌اي راز دومين جنايت را هم فاش كرد.دهم بهمن سال‌92 مردي به نام ياسر راهي اداره آگاهي اصفهان شد و گفت كه همسرش گم شده‌ است. اين مرد كه اهل كرمانشاه است و همراه همسرش در اصفهان زندگي مي‌كرد، مدعي شد كه از سرنوشت همسرش خبر ندارد و نمي‌داند چه بلايي سر او آمده است.

همزمان با ادعاي او، تحقيقات پليس براي يافتن ردي از زن گمشده شروع شد تا اينكه 10روز بعد، وقتي جسد سوخته زني در حاشيه يكي از شهرهاي استان اصفهان پيدا شد، مأموران حدس زدند كه جسد متعلق به همسر ياسر است. به همين دليل از او خواستند براي شناسايي جسد به پزشكي قانوني برود. مرد جوان اما با اطمينان گفت كه جسد همسرش نيست ولي پدر و مادر زن گمشده خواستند كه براي اطمينان بيشتر آزمايش دي‌‌ان‌اي انجام شود.

  • كشف دومين جسد

تحقيقات براي يافتن ردي از زن گمشده ادامه داشت تا اينكه 12ارديبهشت امسال جسد زني در اطراف فرودگاه اصفهان پيدا شد. زن جوان خفه شده بود و به‌نظر مي‌رسيد كه عامل يا عاملان جنايت پس از قتل او، جسدش را به اين منطقه منتقل و در آنجا رها كرده‌اند. هرچند هيچ مدركي كه هويت قرباني را فاش كند وجود نداشت اما مأموران در جريان بررسي‌هاي تخصصي پي به هويت اين زن بردند. ماجرا وقتي براي كارآگاهان جالب شد كه آنها فهميدند مقتول، همسر دوم ياسر بوده است.

با مشخص شدن اين حقيقت، مأموران سراغ ياسر رفتند و به بازجويي از او پرداختند اما وي مدعي شد كه همسر دوم ندارد و اصلا مقتول را نمي‌شناسد. با اين حال وقتي در جست‌وجوي داخل خانه‌اش مدارك شناسايي مقتول به‌دست آمد، ياسر چاره‌اي جز بيان حقيقت نديد و به قتل زن جوان اعتراف كرد. او گفت: وقتي همسر اولم گم شد، زندگي‌ام به‌هم ريخت تا اينكه تصميم گرفتم دوباره ازدواج كنم.

حدود يك سال پيش با مقتول ازدواج كردم و در اين مدت زندگي خوبي داشتيم تا اينكه چند روز پيش، وقتي به خانه برگشتم، ديدم همسرم نيست. او براي انجام كاري از خانه خارج شده بود و وقتي برگشت از او پرسيدم كجا رفته بود اما همسرم پاسخ داد كه «به تو ربطي ندارد و هركاري بخواهم مي‌كنم». با شنيدن جوابش خيلي عصباني شدم و همان لحظه روسري‌اش را گرفتم و دور گردنش انداختم و او را به قتل رساندم. بعد منتظر ماندم تا هوا تاريك شود و پس از آن جسد را در صندلي عقب ماشين گذاشتم و به زمين‌هاي كشاورزي اطراف فرودگاه اصفهان بردم و در آنجا رها كردم.

  • قتل همسر اول

ياسر به قتل همسر دومش اعتراف كرد هرچند مدعي بود كه همسر اولش گم شده و از سرنوشت او بي‌خبر است، اما نتيجه آزمايش‌هاي جنايي راز دوم او را هم فاش كرد. بررسي‌هاي روي جسد سوخته‌اي كه در اطراف يكي از شهرهاي اصفهان پيدا شده بود، نشان داد كه اين جسد متعلق به همسر اول ياسر است. اين يعني، احتمالا قاتل او نيز مرد جوان است. بنابراين بازجويي از ياسر ادامه يافت و او درحالي‌كه به‌شدت از قتل همسر اولش ابراز ندامت و پشيماني مي‌كرد، گفت:

با همسر اولم در سال 91آشنا شدم. از همان نگاه اول به او دل بستم و به خواستگاري‌اش رفتم و با هم ازدواج كرديم. يك سال در كنار هم به خوبي زندگي كرديم تا اينكه شك و سوءظن به جانم افتاد. احساس مي‌‌كردم كه او رفتارهاي غيرمتعارفي دارد. اين شك آنقدر در وجودم رخنه كرده بود كه روز حادثه سر اين موضوع با او درگير شدم. همسرم وقتي حرف‌هاي مرا شنيد عصباني شد و فحاشي كرد كه من هم يك سيلي به او زدم و به سمت ديوار هلش دادم.

سر او به ديوار خورد و بعد روي زمين افتاد. وقتي بالاي سرش رفتم متوجه شدم كه ديگر نفس نمي‌كشد. وحشت كرده بودم و حدود ساعت 3بامداد جسد همسرم را داخل پتو گذاشتم و سوار ماشين كردم. به سمت بيابان‌هاي شاهين‌شهر رفتم و براي اينكه جسد شناسايي نشود، آن را آتش زدم. بعد هم به اداره آگاهي رفتم و به دروغ گفتم كه او گم شده است. سرهنگ ستارخسروي، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اين خبر گفت: با اعترافات متهم راز قتل هر دو همسر او فاش و مرد جنايتكار با قرار قانوني راهي بازداشتگاه شد.

کد خبر 314224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha